Muziekvereniging Sint Cecilia Vessem
sep 21
Tijdens onze jaarlijkse feestavond zijn 4 leden gehuldigd:
Wij zijn als vereniging erg trots op onze jubilarissen!
jul 8
Voor de zomervakantie hebben we met veel plezier twee mooie concerten mogen geven met onze muziekvereniging. Bij zowel de Bosschuur als het Groenewoud zat de sfeer er goed in. De blazers speelden bekende melodieën uit films en ook de slagwerkgroep had een mooi programma.

Nu is het tijd voor een welverdiende vakantie! In het nieuwe seizoen staan er weer mooie muzikale plannen op de agenda. 🎺🌞
Fijne zomer!
jun 24
Op een heerlijke zomeravond genieten van een mooie of spannende film. Klinkt als een goed plan, toch? Die film kunnen we je als Muziekvereniging Sint Cecilia niet bieden, maar de filmmuziek brengen we wel naar je toe! Ook de slagwerkgroep zal een mooi optreden geven tijdens deze avond.
Maandagavond 30 juni treden we vanaf 20.00 uur op in het Groenewoud in Vessem. Het concert zal plaatsvinden op het pleintje bij de speeltuin.
Tot volgende week! 😄

jun 18
Komende zondag, 22 juni, zoeken we de verkoeling op tussen de bomen bij Bosschuur De Meren 🌳
Samen met Drumband en Fanfare St. Willibrordus uit Wintelre geven we een bosconcert om 14.00 uur 🎶

jun 10
Op zondag 1 juni hebben we een terrasconcert gegeven bij D’n Eigenwijze. De slagwerkers stonden met beide benen op de grond, terwijl de blazers vanaf de hooizolder speelden.
Ook speelde het jonge talent met enkele nummers mee. Super knap van de jongens op drums en de meiden op saxofoon! 🥁🎷
Het was een gezellige middag met een vol terras! 😄
